نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

گزارش تصویری نمایشگاه طلا و جواهر نقره و گوهر سنگ های شیراز به همت شرکت رستاک پادویژن

به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی گوهرسنگ ایران نمایشگاه طلا و جواهر شیراز که بزرگ‌ترین نمایشگاه جواهرات جنوب کشور به‌حساب می‌آید از 25 تا 28 مهر 1402 برگزار شد.  مکان برگزاری این رویداد در نمایشگاه بین‌المللی شیراز است.

این نمایشگاه در سال گذشته توسط شرکت «رستاک پاد ویژن» و اتحادیه طلا و جواهر شیراز با وجود چالش‌های زیاد برگزار شد. علاقه‌مندان شاهد یک نمایشگاه بزرگ از بهترین‌های صنعت طلا و جواهر کشور بودند.

 

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

در این نمایشگاه دکتر کیانی رییس انجمن صنفی گوهرسنگ از غرفه های نمایشگاه بازدید کردند و با فعالین و متخصصین حوزه گوهر سنگ به گفت‌وگو نشستند

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

امسال شاهد رویداد استثنائی‌تر  نسبت به سال پیش بودیم و توانستیم با محصولات پیشگامان و کارآفرینان صنعت جواهرات کشور و خاورمیانه آشنا شویم. این نمایشگاه پذیرای شرکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف بود و به آن‌ها بستری جهت خرید، همکاری و کسب اطلاعات علمی دررابطه‌با جواهرات ارائه داد.

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

 

همچنین نمایشگاه طلا و جواهرات شیراز یک فرصت منحصربه‌فرد برای بازیگران در صنعت جواهرات و سنگ‌های قیمتی برای تولید، بازاریابی و فروش است. بازار پر رونق شیراز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نمایش محصولات و خدمات در این صنعت بود.

در ادامه گزارشی در این زمینه را می بینیم .

 

 

 

پس از برگزاری این رویداد، نمایشگاه طلا و جواهر تهران در تاریخ 9 الی 12 بهمن 1402 به اجرا در می‌آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *